alphabetic list of serialssubject list of serialsserials search author indexsubject index
Library collection

Database : article
Search on : BEDIN, EVERTON [Author]
References found : 9 [refine]
Displaying: 1 .. 9   in format [ISO 690]

page 1 of 1


   1 / 9
select
to print
 Bedin, Everton and Pino, José Claudio Del DA DISCÊNCIA À DOCÊNCIA: concepções e perspectivas na formação inicial de professores de química sobre a Sequência Didática – SD. Rev. Exitus, Jan 2019, vol.9, no.1, p.119-147. ISSN 2237-9460


   2 / 9
select
to print
 BEDIN, EVERTON and PINO, JOSÉ CLAUDIO DEL DICUMBA: UMA PROPOSTA METODOLÓGICA DE ENSINO A PARTIR DA PESQUISA EM SALA DE AULA. Ens. Pesqui. Educ. Ciênc., Jan 2019, vol.21. ISSN 1983-2117


   3 / 9
select
to print
 BEDIN, Everton and PINO, José Claudio DEL Avaliação no Ensino Médio Politécnico como processo de construção de saber na relação professor-aluno. R. Educ. Públ., Set 2018, vol.27, no.66, p.975-996. ISSN 2238-2097


   4 / 9
select
to print
 Bedin, Everton. Como Ensinar Química?. Rev. Diálogo Educ., Abr 2021, vol.21, no.69, p.985-1011. ISSN 1981-416x


   5 / 9
select
to print
 Bedin, Everton and Pino, José Claudio Del Interações e intercessões em rodas de conversa: espaços de formação inicial docente. Rev. Bras. Estud. Pedagog., Abr 2018, vol.99, no.251, p.222-238. ISSN 2176-6681


   6 / 9
select
to print
 Kurz, Débora Luana and Bedin, Everton O ENSINO DE CIÊNCIAS NOS ANOS INICIAIS: UM PANORAMA DAS PESQUISAS NACIONAIS. Revista da FAEEBA: Educação e Contemporaneidade, Abr 2023, vol.32, no.70, p.272-294. ISSN 0104-7043


   7 / 9
select
to print
 Bedin, Everton and Pino, José Claudio Del Qualificação e formação docente: a interdisciplinaridade nas reuniões por área na politecnia. Educação. Santa Maria, Abr 2016, vol.41, no.1, p.107-119. ISSN 1984-6444


   8 / 9
select
to print
 Bedin, Everton and Pino, José Claudio Del Situação de Estudo como artefato para a qualificação metodológica na formação inicial de professores de química: um caso específico das Rodas de Conversa. Educ. Rev., Maio 2018, vol.34, no.69, p.293-309. ISSN 0104-4060


   9 / 9
select
to print
 Cleophas, Maria das Graças and Bedin, Everton An investigative study on teachers' level of expertise on the triad science-pedagogy-technology: evaluating Chemistry classrooms during the pandemic. Ciência educ., 2022, vol.28. ISSN 1516-7313


page 1 of 1
   


Refine the search
  Database : article Advanced form   
Search for : Free form    Basic form

    Search in field  
1  
2
3
 
           



Search engine: iAH powered by WWWISIS

BIREME/PAHO/WHO - Latin American and Caribbean Center on Health Sciences Information