lista alfabética de periódicoslista por assuntopesquisa de títulos índice de autoresíndice de assuntos
Coleção da biblioteca

Base de dados : article
Pesquisa : KUBRUSLY, MARCOS [Autor]
Referências encontradas : 15 [refinar]
Mostrando: 1 .. 10   no formato [ISO 690]

página 1 de 2 ir para página        


   1 / 15
seleciona
para imprimir
 Feijó, Lorena Pinho et al. Tradução, adaptação e validação da escala MICA-4 no Brasil com aplicação para acadêmicos de Medicina. Rev. Bras. Educ. Med., 2023, vol.47, no.4. ISSN 1981-5271


   2 / 15
seleciona
para imprimir
 Mesquita, Juliana Leitão et al. Relationship between resilience, self-esteem, and burnout in Medical students during the Covid-19 pandemic. Rev. Bras. Educ. Med., Apr 2023, vol.47, no.2. ISSN 1981-5271


   3 / 15
seleciona
para imprimir
 Silva, Francisco Theogenes Macêdo et al. Use of a mobile platform in rheumatology by undergraduate medical students during the COVID-19 pandemic. Rev. Bras. Educ. Med., Apr 2023, vol.47, no.2. ISSN 1981-5271


   4 / 15
seleciona
para imprimir
 Fernandes, Carol Anne da Silva et al. Podcasts as an integral part of free open access medical education. Rev. Bras. Educ. Med., Jan 2023, vol.47, no.1. ISSN 1981-5271


   5 / 15
seleciona
para imprimir
 Campos, Isabele Fontenele de Santiago et al. Impostor Syndrome and its association with depression and burnout among medical students. Rev. Bras. Educ. Med., 2022, vol.46, no.2. ISSN 1981-5271


   6 / 15
seleciona
para imprimir
 Amorim, Maria Gardenia et al. Attitudes and perceptions of teachers and medical students regarding suicide. Rev. Bras. Educ. Med., 2021, vol.45, no.4. ISSN 1981-5271


   7 / 15
seleciona
para imprimir
 Kubrusly, Marcos et al. Nomophobia among medical students and its association with depression, anxiety, stress and academic performance. Rev. Bras. Educ. Med., 2021, vol.45, no.3. ISSN 1981-5271


   8 / 15
seleciona
para imprimir
 Silva, Francisco Theogenes Macêdo et al. Adaptations and repercussions in the experiences in a hybrid education university during the Sars-CoV-2 pandemic. Rev. Bras. Educ. Med., 2021, vol.45, no.2. ISSN 1981-5271


   9 / 15
seleciona
para imprimir
 Faria, Alexandre Loureiro et al. OSCE 3D: a virtual clinical skills assessment tool for coronavirus pandemic times. Rev. Bras. Educ. Med., 2021, vol.45, no.2. ISSN 1981-5271


   10 / 15
seleciona
para imprimir
 Kubrusly, Marcos et al. Resilience in the Training of Medical Students in a University With a Hybrid Teaching-Learning System. Rev. Bras. Educ. Med., 2019, vol.43, no.1, suppl.1, p.357-366. ISSN 1981-5271


página 1 de 2 ir para página        
   


Refinar a pesquisa
  Base de dados : article Formulário avançado   
Pesquisar por : Formulário livre    Formulário básico

    Pesquisar no campo  
1  
2
3
 
           



Search engine: iAH powered by WWWISIS

BIREME/OPAS/OMS - Centro Latino-Americano e do Caribe de Informação em Ciências da Saúde