alphabetic list of serialssubject list of serialsserials search author indexsubject index
Library collection

Database : article
Search on : BRITO, ARLETE DE JESUS [Author]
References found : 7 [refine]
Displaying: 1 .. 7   in format [ISO 690]

page 1 of 1


   1 / 7
select
to print
 Brito, Arlete de Jesus. A matemática e seu ensino no século XVII: reflexões para os dias atuais. R. Educ. Públ., Maio 2011, vol.20, no.43, p.343-355. ISSN 2238-2097


   2 / 7
select
to print
 Brito, Arlete de Jesus, Cruz, Sabrina Susan Lucena and Ferreira, Josefa Poliana Clementino A inserção do Movimento da Matemática Moderna na UFRN. Rev. Diálogo Educ., Ago 2006, vol.06, no.18, p.91-100. ISSN 1981-416x


   3 / 7
select
to print
 Moura, Elmha Coelho Martins and Brito, Arlete de Jesus A HISTÓRIA DA MATEMÁTICA, EM SEQUÊNCIAS DIDÁTICAS, NA FORMAÇÃO INICIAL DE PROFESSORES. Educ. Teoria Prática, Set 2019, vol.29, no.62, p.609-625. ISSN 1981-8106


   4 / 7
select
to print
 Brito, Arlete de Jesus and Bortoli, Adriana de APRESENTAÇÃO. Educ. Teoria Prática, Set 2019, vol.29, no.62, p.546-552. ISSN 1981-8106
    · text in portuguese


   5 / 7
select
to print
 Gouveia, Cristiane Talita Gromann de and Brito, Arlete de Jesus COMPONDO UMA HISTÓRIA DO PROJETO LOGOS II NO ESTADO DE RONDÔNIA (1970-1990). Educ. Teoria Prática, Jan 2019, vol.29, no.60, p.6-25. ISSN 1981-8106


   6 / 7
select
to print
 Camargo, Maria Rosa Rodrigues M. de and Brito, Arlete de Jesus Práticas, desafios e produção de (novos) conhecimentos. O PEJA como espaço de formação. Educ. Teoria Prática, Dez 2009, vol.19, no.33, p.131-143. ISSN 1981-8106


   7 / 7
select
to print
 Brito, Arlete de Jesus and Moura, Elmha Coelho Formação de professores nas escolas Wenceslau Braz e Técnica Nacional: o ensino de matemática. Educação. Porto Alegre, Maio 2019, vol.42, no.2, p.202-212. ISSN 1981-2582


page 1 of 1
   


Refine the search
  Database : article Advanced form   
Search for : Free form    Basic form

    Search in field  
1  
2
3
 
           



Search engine: iAH powered by WWWISIS

BIREME/PAHO/WHO - Latin American and Caribbean Center on Health Sciences Information