alphabetic list of serialssubject list of serialsserials search author indexsubject index
Library collection

Database : article
Search on : ESTEBAN, MARIA TERESA [Author]
References found : 11 [refine]
Displaying: 1 .. 10   in format [ISO 690]

page 1 of 2 go to page        


   1 / 11
select
to print
 Esteban, Maria Teresa and Pina, Bruna de Souza Fabricante SILENCIAMENTO E DIÁLOGO NA AVALIAÇÃO ESCOLAR. Revista Teias, Out 2021, vol.22, no.67, p.420-433. ISSN 1982-0305


   2 / 11
select
to print
 Esteban, Maria Teresa, Louzada, Virginia and Eckhardt, Fabiana ENTREVISTA COM JUSSARA HOFFMANN. Revista Teias, Jul 2018, vol.19, no.54, p.275-283. ISSN 1982-0305
    · text in portuguese


   3 / 11
select
to print
 Esteban, Maria Teresa, Louzada, Virginia and Eckhardt, Fabiana COTIDIANOS, POLÍTICAS E AVALIAÇÃO. Revista Teias, Jul 2018, vol.19, no.54, p.3-9. ISSN 1982-0305
    · text in portuguese


   4 / 11
select
to print
 Esteban, Maria Teresa. Diálogos sobre formação docente comprometida com uma escola pública popular. Sér.-Estud., Set 2019, vol.24, no.52, p.171-192. ISSN 2318-1982


   5 / 11
select
to print
 Esteban, Maria Teresa and Sampaio, Marisa Narcizo Educação Popular e Formação Docente: experiências de re-existência. Rev. Diálogo Educ., Abr 2020, vol.20, no.65, p.608-629. ISSN 1981-416x


   6 / 11
select
to print
 Esteban, Maria Teresa. Escolas que somem, reflexões sobre escola pública e educação popular. Perspectiva, Jun 2004, vol.22, no.01, p.127-144. ISSN 0102-5473


   7 / 11
select
to print
 Esteban, Maria Teresa. Considerações sobre a política de avaliação da alfabetização: pensando a partir do cotidiano escolar. Rev. Bras. Educ., Dez 2012, vol.17, no.51, p.573-592. ISSN 1413-2478


   8 / 11
select
to print
 Esteban, Maria Teresa. A avaliação no processo ensino/aprendizagem: os desafios postos pelas múltiplas faces do cotidiano. Rev. Bras. Educ., Abr 2002, no.19, p.129-137. ISSN 1413-2478


   9 / 11
select
to print
 Esteban, Maria Teresa, Louzada, Virgínia and Fernandes, Ana Cristina Corrêa Processos avaliativos e docência na Educação Infantil: diálogos cotidianos. Educ. Rev., 2021, vol.37. ISSN 0104-4060


   10 / 11
select
to print
 Esteban, Maria Teresa and Fetzner, Andréa Rosana A redução da escola: a avaliação externa e o aprisionamento curricular. Educ. rev., Dez 2015, vol.1, no.spe, p.75-92. ISSN 0104-4060


page 1 of 2 go to page        
   


Refine the search
  Database : article Advanced form   
Search for : Free form    Basic form

    Search in field  
1  
2
3
 
           



Search engine: iAH powered by WWWISIS

BIREME/PAHO/WHO - Latin American and Caribbean Center on Health Sciences Information