alphabetic list of serialssubject list of serialsserials search author indexsubject index
Library collection

Database : article
Search on : MELO, PEDRO ANTONIO DE [Author]
References found : 6 [refine]
Displaying: 1 .. 6   in format [ISO 690]

page 1 of 1


   1 / 6
select
to print
 Gesser, Graziele Alano et al. Governança universitária: um panorama dos estudos científicos desenvolvidos sobre a governança em instituições de educação superior brasileiras. Avaliação (Campinas), Jan 2021, vol.26, no.1, p.5-23. ISSN 1414-4077


   2 / 6
select
to print
 Francisco, Thiago Henrique Almino et al. Análise epistemológica da avaliação institucional da educação superior brasileira: reflexões sobre a transposição de paradigmas. Avaliação, Jul 2015, vol.20, no.2, p.531-562. ISSN 1414-4077


   3 / 6
select
to print
 Francisco, Thiago Henrique Almino et al. A contribuição da avaliação in loco como fator de consolidação dos princípios estruturantes do SINAES. Avaliação (Campinas), Nov 2012, vol.17, no.03, p.851-876. ISSN 1414-4077


   4 / 6
select
to print
 Schlickmann, Raphael, Melo, Pedro Antônio de and Alperstedt, Graziela Dias Enfoques da teoria institucional nos modelos de avaliação institucional brasileiros. Avaliação (Campinas), Abr 2008, vol.13, no.01, p.153-168. ISSN 1414-4077


   5 / 6
select
to print
 Schlickmann, Raphael and Melo, Pedro Antônio de Administração universitária: em busca de uma epistemologia. Avaliação (Campinas), Abr 2012, vol.17, no.01, p.155-178. ISSN 1414-4077


   6 / 6
select
to print
 Pinto, Marli Dias de Souza, Heinzen, Jadna Lúcia Neves and Melo, Pedro Antonio de Avaliação como compromisso e instrumento de gestão nas instituições de ensino superior. Avaliação (Campinas), Mar 2005, vol.10, no.01, p.105-119. ISSN 1414-4077


page 1 of 1
   


Refine the search
  Database : article Advanced form   
Search for : Free form    Basic form

    Search in field  
1  
2
3
 
           



Search engine: iAH powered by WWWISIS

BIREME/PAHO/WHO - Latin American and Caribbean Center on Health Sciences Information