Library collection
Database :
article
Search on :
PAULINO, DANILO BORGES [Author]
References found :
13
[
refine
]
Displaying:
1 .. 10
in format [
ISO 690
]
page 1 of 2
go to page
1 / 13
select
to print
Oliveira, Leonardo Carvalho et al.
Feira das Cartas: integrando promoção, regionalização e gestão em saúde em atividade lúdica e interativa
.
Rev. Bras. Educ. Med.
, 2023, vol.47, no.4. ISSN 1981-5271
·
abstract in portuguese
|
english
·
text in portuguese
2 / 13
select
to print
Marquez, Leticia Verri et al.
“Aprendizagem Baseada em
Memes
”: criatividade, afeto e cuidado em um componente curricular de Saúde Coletiva
.
Rev. Bras. Educ. Med.
, Abr 2023, vol.47, no.2. ISSN 1981-5271
·
abstract in portuguese
|
english
·
text in portuguese
3 / 13
select
to print
Rodrigues, Amanda Sousa Dias et al.
Aprendizagem Baseada em Equipes no ensino remoto da promoção e educação em saúde na medicina
.
Rev. Bras. Educ. Med.
, Jan 2023, vol.47, no.1. ISSN 1981-5271
·
abstract in portuguese
|
english
·
text in portuguese
4 / 13
select
to print
Marquez, Leticia Verri et al.
Rodas de conversa remotas: ensino-aprendizagem e vivência da promoção da saúde na pandemia da Covid-19
.
Rev. Bras. Educ. Med.
, 2022, vol.46, no.1. ISSN 1981-5271
·
abstract in portuguese
|
english
·
text in portuguese
5 / 13
select
to print
Kaim, Cristina et al.
Avaliação por pares na educação médica: um relato das potencialidades e dos desafios na formação profissional
.
Rev. Bras. Educ. Med.
, 2021, vol.45, no.2. ISSN 1981-5271
·
abstract in portuguese
|
english
·
text in portuguese
6 / 13
select
to print
Paulino, Danilo Borges et al.
Role-Play como Estratégia Pedagógica para Problematizar as Linhas de Cuidado Integral em Saúde aos Adolescentes e Jovens
.
Rev. Bras. Educ. Med.
, 2019, vol.43, no.1, suppl.1, p.662-671. ISSN 1981-5271
·
abstract in portuguese
|
english
·
text in portuguese
7 / 13
select
to print
Bernardes, Viviane Pereira et al.
Facebook® como Ferramenta Pedagógica em Saúde Coletiva: Integrando Formação Médica e Educação em Saúde
.
Rev. Bras. Educ. Med.
, 2019, vol.43, no.1, suppl.1, p.652-661. ISSN 1981-5271
·
abstract in portuguese
|
english
·
text in portuguese
8 / 13
select
to print
Dias, Lineker Fernandes et al.
Promoção da Saúde: Coerência nas Estratégias de Ensino-Aprendizagem
.
Rev. Bras. Educ. Med.
, 2019, vol.43, no.1, suppl.1, p.641-651. ISSN 1981-5271
·
abstract in portuguese
|
english
·
text in portuguese
9 / 13
select
to print
Raimondi, Gustavo Antonio et al.
Gender and Sexuality in the Federal Medical Schools in Brazil: an Analysis of the Curricular Pedagogical Projects
.
Rev. Bras. Educ. Med.
, 2020, vol.44, no.2. ISSN 1981-5271
·
abstract in english
|
portuguese
·
text in english
10 / 13
select
to print
Rosa, Gabriela Ferreira de Camargos et al.
O MBTI na Educação Médica: uma Estratégia Potente para Aprimorar o Trabalho em Equipe
.
Rev. Bras. Educ. Med.
, Out 2019, vol.43, no.4, p.15-25. ISSN 1981-5271
·
abstract in portuguese
|
english
·
text in portuguese
page 1 of 2
go to page
Refine the search
Database :
article
Advanced form
Search for :
Free form
Basic form
Search
in field
1
All indexes
Title words
Author
Clinical Trials Registry
Subject
Abstract
Publication year
Article type
Affiliation - Organization
Affiliation - Country, Country
2
and
or
and not
All indexes
Title words
Author
Clinical Trials Registry
Subject
Abstract
Publication year
Article type
Affiliation - Organization
Affiliation - Country, Country
3
and
or
and not
All indexes
Title words
Author
Clinical Trials Registry
Subject
Abstract
Publication year
Article type
Affiliation - Organization
Affiliation - Country, Country
Search engine:
iAH
powered by
WWWISIS
BIREME/PAHO/WHO - Latin American and Caribbean Center on Health Sciences Information