alphabetic list of serialssubject list of serialsserials search author indexsubject index
Library collection

Database : article
Search on : PERIM, GIANNA LEPRE [Author]
References found : 8 [refine]
Displaying: 1 .. 8   in format [ISO 690]

page 1 of 1


   1 / 8
select
to print
 Perim, Gianna Lepre et al. Desenvolvimento docente e a formação de médicos. Rev. Bras. Educ. Med., 2009, vol.33, suppl.01, p.70-82. ISSN 1981-5271


   2 / 8
select
to print
 Stella, Regina Celes de Rosa et al. Cenários de prática e a formação médica na assistência em saúde. Rev. Bras. Educ. Med., 2009, vol.33, suppl.01, p.63-69. ISSN 1981-5271


   3 / 8
select
to print
 Aguilar-da-Silva, Rinaldo Henrique et al. Abordagens pedagógicas e tendências de mudanças nas escolas médicas. Rev. Bras. Educ. Med., 2009, vol.33, suppl.01, p.53-62. ISSN 1981-5271


   4 / 8
select
to print
 Abdalla, Ively Guimarães et al. Projeto pedagógico e as mudanças na educação médica. Rev. Bras. Educ. Med., 2009, vol.33, suppl.01, p.44-52. ISSN 1981-5271


   5 / 8
select
to print
 Lampert, Jadete Barbosa et al. Mundo do trabalho no contexto da formação médica. Rev. Bras. Educ. Med., 2009, vol.33, suppl.01, p.35-43. ISSN 1981-5271


   6 / 8
select
to print
 Lampert, Jadete Barbosa et al. Tendências de mudanças em um grupo de escolas médicas brasileiras. Rev. Bras. Educ. Med., 2009, vol.33, suppl.01, p.19-34. ISSN 1981-5271


   7 / 8
select
to print
 Lampert, Jadete Barbosa et al. Projeto de avaliação de tendências de mudanças no curso de graduação nas escolas médicas brasileiras. Rev. Bras. Educ. Med., 2009, vol.33, suppl.01, p.05-18. ISSN 1981-5271


   8 / 8
select
to print
 Perim, Gianna Lepre and Luz, Sueli Petry da Avaliação e os fundamentos da Escola de Trabalho de Pistrak: campo de possibilidades. Avaliação (Campinas), Jun 2006, vol.11, no.02, p.135-150. ISSN 1414-4077


page 1 of 1
   


Refine the search
  Database : article Advanced form   
Search for : Free form    Basic form

    Search in field  
1  
2
3
 
           



Search engine: iAH powered by WWWISIS

BIREME/PAHO/WHO - Latin American and Caribbean Center on Health Sciences Information