SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.52CONFIANÇA, OPORTUNIDADE, TEMPO: TRÍADE FUNDAMENTAL NA EDUCAÇÃO INFANTILERRATUM author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Share


Cadernos de Pesquisa

Print version ISSN 0100-1574On-line version ISSN 1980-5314

Cad. Pesqui. vol.52  São Paulo  2022  Epub Aug 08, 2022

https://doi.org/10.1590/198053148974e 

This corrects the article: 10.1590/198053148974

ERRATUM

ERRATUM


Cadernos de Pesquisa indicates the following correction:

In the article “Gender and pre-school: The experiences and strategies of male early childhood educators”, with DOI: 10.1590/198053148974_en, published in the journal Cadernos de Pesquisa, 52, Article e08974:

On the page 1, where it read: Escola Superior de Saúde do Instituto Politécnico de Setúbal, Setúbal, Portugal; antonio.marques@ess.ips.pt

It should read: Escola Superior de Saúde do Instituto Politécnico de Setúbal (IPS) and Centro de Investigação Interdisciplinar Aplicada em Saúde (CIIAS), Setúbal, Portugal; antonio.marques@ess.ips.pt

Creative Commons License Este é um artigo publicado em acesso aberto sob uma licença Creative Commons