SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.39ARTICLE - WHAT IS THE VALUE OF A QUALITY EARLY CHILDHOOD EDUCATION? author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Share


Educação em Revista

Print version ISSN 0102-4698On-line version ISSN 1982-6621

Educ. rev. vol.39  Belo Horizonte  2023  Epub Apr 06, 2023

https://doi.org/10.1590/0102-469839321er 

This corrects the article: 10.1590/0102-469839321

This corrects the article: 10.1590/0102-469838402

Errata

Errata


Para o artigo publicado como:

FESTA M, PINAZZA MA. ARTIGO - A AUTOAVALIAÇÃO INSTITUCIONAL PARTICIPATIVA DAS INSTITUIÇÕES DE EDUCAÇÃO INFANTIL E A CORRESPONSABILIDADE DOS EDUCADORES. Educ rev (Internet). 2023;39(Educ. rev., 2023 39):e39321. Available from: https://doi.org/10.1590/0102-469839321

O nome da segunda autora fica alterado para APPEZZATO

Onde se lê:

MÔNICA APEZZATTO PINAZZA

Leia-se:

MÔNICA APPEZZATO PINAZZA

For the article published as:

FESTA M, PINAZZA MA. ARTIGO - A AUTOAVALIAÇÃO INSTITUCIONAL PARTICIPATIVA DAS INSTITUIÇÕES DE EDUCAÇÃO INFANTIL E A CORRESPONSABILIDADE DOS EDUCADORES. Educ rev (Internet). 2023;39(Educ. rev., 2023 39):e39321. Available from: https://doi.org/10.1590/0102-469839321

The name of second author is changed to APPEZZATO

Where read:

MÔNICA APEZZATTO PINAZZA

Must be read:

MÔNICA APPEZZATO PINAZZA

Para o artigo publicado como:

MORO, C., BRANCO, J. C., & CORSINO, P.. (2023). ARTIGO - AVALIAÇÃO DE CONTEXTO: ANÁLISE COLEGIADA DE INSTRUMENTOS AVALIATIVOS. Educação Em Revista, 39(Educ. rev., 2023 39), e38402. https://doi.org/10.1590/0102-469838402

O vínculo institucional da autora Patrícia Corsino que foi identificado inicialmente como:

Universidade do Estado do Rio de Janeiro (UERJ), Rio de Janeiro, Rio de Janeiro (RJ), Brasil

Passa a ser identificado como:

Universidade Federal do Rio de Janeiro (UFRJ), Rio de Janeiro, Rio de Janeiro (RJ), Brasil.

For the article published as:

MORO, C., BRANCO, J. C., & CORSINO, P.. (2023). ARTIGO - AVALIAÇÃO DE CONTEXTO: ANÁLISE COLEGIADA DE INSTRUMENTOS AVALIATIVOS. Educação Em Revista, 39(Educ. rev., 2023 39), e38402. https://doi.org/10.1590/0102-469838402

The institutional link of author Patrícia Corsino that was initially identified as:

Universidade do Estado do Rio de Janeiro (UERJ), Rio de Janeiro, Rio de Janeiro (RJ), Brasil

Must be identified as:

Universidade Federal do Rio de Janeiro (UFRJ), Rio de Janeiro, Rio de Janeiro (RJ), Brasil.

Creative Commons License Este é um artigo publicado em acesso aberto sob uma licença Creative Commons