Servicios Personalizados
Revista
Articulo
Compartir
Revista Brasileira de Educação
versión impresa ISSN 1413-2478versión On-line ISSN 1809-449X
Rev. Bras. Educ. vol.25 Rio de Janeiro ene./dic 2020 Epub 30-Mar-2020
https://doi.org/10.1590/s1413-24782019240063erratum
Corrige el artículo: 10.1590/s1413-24782019240063
ERRATUM
ERRATUM
In the manuscript “The play and social constitution of children in a context of early childhood education”, DOI: 10.1590/s1413-24782019240063, published in the Rev. Bras. Educ. 2019; v. 24, e240063. Epub Dec 05, 2019:
PAGE 1:
Where it reads:
IIUniversidade do Oeste de Santa Catarina, Joaçaba, SC, Brazil.
It should read:
IIUniversidade Federal de Santa Catarina, Florianópolis, SC, Brazil.
PAGE 2, RESUMO:
Where it reads:
Este artigo apresenta uma pesquisa sobre o brincar e a constituição social das crianças no campo de educação infantil, no que tange a contextos familiares.
It should read:
Este artigo apresenta uma pesquisa sobre o brincar e a constituição social das crianças no campo de educação infantil em relação com contextos familiares.
PAGE 23:
Where it reads:
Eloísa Acires Candal Rocha has a doctorate in education from the
Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP). She is a retired professor
at the Universidade do Oeste de Santa Catarina (UNOESC).
It should read:
Eloísa Acires Candal Rocha has a doctorate in education from the Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP). She is a retired professor at the Universidade Federal de Santa Catarina (UFSC).