SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.18 número38Sobre avaliação, pesquisas e políticas públicas: considerações de alguns pesquisadores brasileirosDesvios na implementação da política de avaliação da aprendizagem e sua associação com as condições de trabalho na escola índice de autoresíndice de assuntospesquisa de artigos
Home Pagelista alfabética de periódicos  

Serviços Personalizados

Journal

Artigo

Compartilhar


Estudos em Avaliação Educacional

versão impressa ISSN 0103-6831

Resumo

CUNHA, Isabel Cristina Kowal Olm et al. Construindo instrumentos de avaliação para os cursos de pós-graduação lato sensu da Unifesp: relato de experiência. Est. Aval. Educ. [online]. 2007, vol.18, n.38, pp.29-40. ISSN 0103-6831.

This article reports on the experience of a group of teachers in building an evaluation system for the Continuing Education courses at the Universidade Federal de São Paulo - Unifesp, and presents the areas defined during the meetings of the Subcommittee of Evaluation. With nine actual meetings complemented by electronic messages, the subcommittee built three tools to assess this higher education segment: a beginner’s profile, a course evaluation by finishing students and a tool for those who have completed the course.

Palavras-chave : Evaluation; Evaluation Of Courses; Continuing Education Courses; Specialization; Higher Education.

        · resumo em Português     · texto em Português     · Português ( pdf )