SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.17O processo de orientação como estratégia de superação do racismo institucional: relatos de um encontro ancestral em um contexto de Pós-Graduação de um Instituto FederalPoética do movimento e interculturalidade quilombola: corpo e danças decoloniais na perspectiva freireana índice de autoresíndice de assuntospesquisa de artigos
Home Pagelista alfabética de periódicos  

Serviços Personalizados

Journal

Artigo

Compartilhar


Práxis Educativa

versão impressa ISSN 1809-4031versão On-line ISSN 1809-4309

Resumo

VICENZI, Renilda  e  PICOLI, Bruno Antonio. Kanhnãn fã, aluno Kanhgág ag tỹ ẽg tan to vãmén, ẽg mũ há han je, Fronteira Sul Brasil ki. Práxis Educativa [online]. 2022, vol.17, e2219356.  Epub 23-Fev-2022. ISSN 1809-4309.  https://doi.org/10.5212/praxeduc.v.17.19356.017.

Artigo tag vỹ estudante kanhgág tỹ Noroeste Rio Grande do Sul kar Oeste catarinense ty ke ag vãmer n ĩ, ag tỹ universidade kãke to vãmén kar rán ja vã, kanhgág tag ag vỹ tỹ kanhrãn rãn mũ nỹ tĩ graduação ki, Universidade Federal Fronteira Sul – campus Chapecó kãki, kar vỹ ver ag tỹ ag ga kãki escola mĩ mũja fã, kar fóg ag escola kã ke. Kar vỹ fóg ag tỹ pã’i kar ũn kanhró ag nénũ to kanhrãn ja tavĩn to vãmer ãn to rá. Kar fog ag tỹ ẽg jykre kar ẽg cultura tỹ tãty fan fã ã kĩ gé. Kar ver ëg si ag kãgtén já kĩ gé. Instituição Tag ki ẽg tỹ tu vãmén ka vỹ há tỹ vĩ n ĩ, mỹr vỹ kanhgág ag cultura tar kar ti tũ ke kamãg ti. Kar ver jykre há nỹ tĩ jé, ẽg tỹ nénũ há ty jujun jé.

Palavras-chave : Kanhgág; Escola mĩmũ já; Jatun mỹ mũ.

        · resumo em Português | Inglês | Espanhol     · texto em Português     · Português ( pdf )