SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.19 número33Avaliação e projeto pedagógico: uma relação amorosa na prática da educação de jovens e adultosPrograma de Educação de Jovens e Adultos como processo formativo: relato de experiência acerca da extensão universitária na atuação do PEJA/ Araraquara índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Compartir


Educação: Teoria e Prática

versión On-line ISSN 1981-8106

Resumen

CAMARGO, Maria Rosa Rodrigues M. de  y  BRITO, Arlete de Jesus. Práticas, desafios e produção de (novos) conhecimentos. O PEJA como espaço de formação. Educ. Teoria Prática [online]. 2009, vol.19, n.33, pp.131-143. ISSN 1981-8106.

In this study we relate some papers elaborated, between the years 2003 and 2008, in the scope of the Project of Young and Adults Education from UNESP Rio Claro, SP, Brazil, that intend to expose (new) knowledge that have been produced by the participants of the project. Following, we realize some reflections on the theoretical conceptions that are the basement for them. Reflections are made in the scope of the effective education practices.

Palabras clave : Young and Adults Education; Educational Practices; Knowledge Production.

        · resumen en Portugués     · texto en Portugués     · Portugués ( pdf )