SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.37ERRATAPresentation — Studies about the implementation of public policies and their association with the (re)production of educational inequalities: a field under construction author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Share


Educar em Revista

Print version ISSN 0104-4060On-line version ISSN 1984-0411

Educ. Rev. vol.37  Curitiba  2021  Epub Oct 30, 2021

https://doi.org/10.1590/0104-4060.83528 

This corrects the article: 10.1590/0104-4060.77023

ERRATA

Errata


No Dossiê – Bases Nacionais e o Ensino de História: embates, desafios e possibilidades na/entre a Educação Básica e a formação de professores no artigo Brasil, Colombia y Mexico. Políticas curriculares recientes para la enseñanza de la historia y las ciências sociales en la educación básica y la formación inicial del professorado, com número de DOI: https://doi.org/10.1590/0104-4060.77023 , publicado no periódico Educar em Revista, Curitiba, v. 37, e77023, p. 1-21, 2021, na página 1

Onde se lê:

Paulina Lapatí Escalante

Leia-se:

Paulina Latapi Escalante

Creative Commons License Este é um artigo publicado em acesso aberto sob uma licença Creative Commons