SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.26 issue3Knowledge Network and Special Education: a Systematic Literature Review author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Share


Revista Brasileira de Educação Especial

Print version ISSN 1413-6538On-line version ISSN 1980-5470

Rev. bras. educ. espec. vol.26 no.3 Marília July/Sept 2020  Epub Aug 13, 2020

https://doi.org/10.1590/1980-54702020v26e0188 

This corrects the article: 10.1590/s1413-65382620000100001

This corrects the article: 10.1590/s1413-65382620000100002

This corrects the article: 10.1590/s1413-65382620000100003

This corrects the article: 10.1590/s1413-65382620000100004

This corrects the article: 10.1590/s1413-65382620000100005

This corrects the article: 10.1590/s1413-65382620000100006

This corrects the article: 10.1590/s1413-65382620000100007

This corrects the article: 10.1590/s1413-65382620000100008

This corrects the article: 10.1590/s1413-65382620000100009

Errata

Errata


Errata referente aos artigos do v.26,n.2,2020

Research Report

Analysis of Strategies Employed in a Phonological Intervention Program for Hard of Hearing Children

Análise das Estratégias Empregadas em um Programa de Intervenção Fonológica para Crianças com Deficiência Auditiva

Ana Luiza Cabral MARINHO; Bárbara Layse ROCHA E SILVA; Joseli Soares BRAZOROTTO ..................................................................................... 135

Onde se lê: http://dx.doi.org/10.1590/s1413-65382620000100002 Leia-se: https://doi.org/10.1590/1980-54702020v26e0018

Pomerisch Oder Portugiesisch Sprache? Communicative Comprehension in Bilingual Pomeranian Children with Autistic Spectrum Disorder

Pomerisch Oder Portugiesisch Sprache? Compreensão Comunicativa em Crianças Pomeranas Bilingues com Transtorno do Espectro Autista

Mayck Djúnior HARTWIG; Cláudia Patrocinio Pedroza CANAL .............................151

Onde se lê: http://dx.doi.org/10.1590/s1413-65382620000100004 Leia-se: https://doi.org/10.1590/1980-54702020v26e0079

Analysis of the Relationship Between Early Intervention and Family Quality of Life

Análise das Relações Entre Intervenção Precoce e Qualidade de Vida Familiar

Bianca Beraldo dos Reis VALVERDE Andréa Perosa Saigh JURDI ........................................................................................ 171

Onde se lê: http://dx.doi.org/10.1590/s1413-65382620000100006 Leia-se: https://doi.org/10.1590/1980-54702020v26e0116

Evaluation and Training of Basic and Initial Techniques for Probing Cane Use in School Environments

Avaliação e Treinamento das Técnicas Básicas e Iniciais para a Locomoção com a Bengala em Ambientes Escolares

Loiane Maria Zengo ORBOLATO; Eduardo José MANZINI ................................... 187

Onde se lê: http://dx.doi.org/10.1590/s1413-65382620000100005 Leia-se: https://doi.org/10.1590/1980-54702020v26e0103

Functional Diagnosis as a Strategy for Implementing Inclusive Education in Poland

Diagnóstico Funcional como Estratégia para Implementar a Educação Inclusiva na Polônia

Ewa DOMAGALA-ZYSK; Tomasz KNOPIK ............................................................. 203

Onde se lê: http://dx.doi.org/10.1590/s1413-65382620000100010 Leia-se: https://doi.org/10.1590/1980-54702020v26e0128

Health Care for the Person with Disability and the Initial Training of the Health Professional: what Is Between Us?

Atendimento em Saúde à Pessoa Com Deficiência e a Formação Inicial do Profissional de Saúde: o que Há entre Nós?

Marhla Laiane de Brito ASSUNÇÃO; Francis Natally de Almeida ANACLETO; Ramon MISSIAS-MOREIRA; Albertino José FERREIRA NETO; Cheila Nataly Galindo BEDOR .................................................................................. 221

Onde se lê: http://dx.doi.org/10.1590/s1413-65382620000100008 Leia-se: https://doi.org/10.1590/1980-54702020v26e0181

Multifunctional Resource Room Teacher Training and Enactment With the Diversity of the Target Population of Special Education

Formação de Professores das Salas de Recursos Multifuncionais e Atuação com a Diversidade do Público-Alvo da Educação Especial

Anna Augusta Sampaio de OLIVEIRA; Rosângela Gavioli PRIETO ........................... 235

Onde se lê: http://dx.doi.org/10.1590/s1413-65382620000100009 Leia-se: https://doi.org/10.1590/1980-54702020v26e0186

Creative Commons License Este é um artigo publicado em acesso aberto sob uma licença Creative Commons