SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.26 issue3Knowledge Network and Special Education: a Systematic Literature Review author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Share


Revista Brasileira de Educação Especial

Print version ISSN 1413-6538On-line version ISSN 1980-5470

Rev. bras. educ. espec. vol.26 no.3 Marília July/Sept 2020  Epub Aug 13, 2020

https://doi.org/10.1590/1980-54702020v26e0188 

This corrects the article: 10.1590/s1413-65382620000100001

This corrects the article: 10.1590/s1413-65382620000100002

This corrects the article: 10.1590/s1413-65382620000100003

This corrects the article: 10.1590/s1413-65382620000100004

This corrects the article: 10.1590/s1413-65382620000100005

This corrects the article: 10.1590/s1413-65382620000100006

This corrects the article: 10.1590/s1413-65382620000100007

This corrects the article: 10.1590/s1413-65382620000100008

This corrects the article: 10.1590/s1413-65382620000100009

Errata

Errata


Errata referente aos artigos do v.26,n.2,2020

Relato de Pesquisa

Lengua de Signos Española y Clasificación de los Números: Análisis y Propuesta de Neologismos

Spanish Sign Language and Classification of Numbers: Analysis and Proposal of Neologisms

Aránzazu VALDÉS-GONZÁLEZ; Alejandro RODRÍGUEZ-MARTÍN;

Emilio ÁLVAREZ-ARREGUI; Javier MARTÍN-ANTÓN.................................................... 189

Onde se lê: http://dx.doi.org/10.1590/s1413-65382620000100001 Leia-se: https://doi.org/10.1590/1980-54702020v26e0008

Análise das Estratégias Empregadas em um Programa de Intervenção Fonológica para Crianças com Deficiência Auditiva

Analysis of Strategies Employed in a Phonological Intervention Program for Hard of Hearing Children

Ana Luiza Cabral MARINHO; Bárbara Layse ROCHA E SILVA; Joseli Soares BRAZOROTTO ............................................................................................... 211

Onde se lê: http://dx.doi.org/10.1590/s1413-65382620000100002 Leia-se: https://doi.org/10.1590/1980-54702020v26e0018

Investigación Bibliométrica en Aprendizaje Mediado por Tecnología con Alumnado de Altas Capacidades

Bibliometric Research in Technology-Mediated Learning with High Capacity Students

Diana Marín SUELVES; Mª Monserrat Castro RODRÍGUEZ; José Peirats CHACÓN; Jesús RODRÍGUEZ' ..................................................................... 229

Onde se lê: http://dx.doi.org/10.1590/s1413-65382620000100003 Leia-se: https://doi.org/10.1590/1980-54702020v26e0076

Pomerisch Oder Portugiesisch Sprache? Compreensão Comunicativa em Crianças Pomeranas Bilingues com Transtorno do Espectro Autista

Pomerisch Oder Portugiesisch Sprache? Communicative Comprehension in Bilingual Pomeranian Children with Autistic Spectrum Disorder

Mayck Djúnior HARTWIG; Cláudia Patrocinio Pedroza CANAL ....................................... 247

Onde se lê: http://dx.doi.org/10.1590/s1413-65382620000100004 Leia-se: https://doi.org/10.1590/1980-54702020v26e0079

Avaliação e Treinamento das Técnicas Básicas e Iniciais para a Locomoção com A Bengala em Ambientes Escolares

Evaluation and Training of Basic And Initial Techniques for Probing Cane Use

in School Environments

Loiane Maria Zengo ORBOLATO; Eduardo José MANZINI ............................................. 267

Onde se lê: http://dx.doi.org/10.1590/s1413-65382620000100005 Leia-se: https://doi.org/10.1590/1980-54702020v26e0103

Análise das Relações entre Intervenção Precoce e Qualidade de Vida Familiar

Analysis of the Relationship Between Early Intervention and Family Quality of Life

Bianca Beraldo dos Reis VALVERDE; Andréa Perosa Saigh JURDI ...................................... 283

Onde se lê: http://dx.doi.org/10.1590/s1413-65382620000100006 Leia-se: https://doi.org/10.1590/1980-54702020v26e0116

Línguas de Sinais como Línguas de Interlocução: o Lugar das Atividades Comunicativas no Contexto Escolar

Sign Languages as Languages of Interlocution: the Place of Communicative Activities in the School Context

Cristina Broglia Feitosa de LACERDA; Marta GRÀCIA; Maria Josep JARQUE................... 299

Onde se lê: http://dx.doi.org/10.1590/s1413-65382620000100007 Leia-se: https://doi.org/10.1590/1980-54702020v26e0162

Las Lenguas de Signos como Lenguas de Interlocución: el Lugar de las Actividades Comunicativas en el Contexto Escolar

Sign Languages as Languages of Interlocution: the Place of Communicative Activities in the School Context

Cristina Broglia Feitosa de LACERDA; Marta GRÀCIA; Maria Josep JARQUE................... 313

Onde se lê: http://dx.doi.org/10.1590/s1413-65382620000100007 Leia-se: https://doi.org/10.1590/1980-54702020v26e0162

Atendimento em Saúde à Pessoa com Deficiência e a Formação Inicial do Profissional de Saúde: o que Há rntre Nós?

Health Care for the Person with Disability and the Initial Training of the Health Professional: what Is Between Us?

Marhla Laiane de Brito ASSUNÇÃO; Francis Natally de Almeida ANACLETO; Ramon MISSIAS-MOREIRA; Albertino José FERREIRA NETO; Cheila Nataly Galindo BEDOR ............................................................................................ 327

Onde se lê: http://dx.doi.org/10.1590/s1413-65382620000100008 Leia-se: https://doi.org/10.1590/1980-54702020v26e0181

Formação de Professores das Salas de Recursos Multifuncionais e Atuação com a Diversidade do Público-Alvo da Educação Especial,

Multifunctional Resource Room Teacher Training and Enactment with the Diversity of the Target Population of Special Education

Anna Augusta Sampaio de OLIVEIRA; Rosângela Gavioli PRIETO..................................... 343

Onde se lê: http://dx.doi.org/10.1590/s1413-65382620000100009 Leia-se: https://doi.org/10.1590/1980-54702020v26e0186

Creative Commons License Este é um artigo publicado em acesso aberto sob uma licença Creative Commons