SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.28Motivation of students in graduate programs: an analysis from differences in profiles in the field of Administration author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Share


Avaliação: Revista da Avaliação da Educação Superior (Campinas)

Print version ISSN 1414-4077On-line version ISSN 1982-5765

Avaliação (Campinas) vol.28  Sorocaba  2023  Epub June 26, 2023

https://doi.org/10.1590/s1414-407720220003000018e 

This corrects the article: 10.1590/S1414-407720220003000002

ERRATA

ERRATA

ERRATA


No artigo “The Academic Journey: 12 Stages to Scientific Recognition” de DOI: 10.1590/S1414-40772022000300002, publicado no periódico Avaliação: revista da Avaliação da Educação Superior, vol. 27, n. 3: p. 414-428, na página 414

Onde se lia:

“Mayara Munaro1

Leia-se:

“Mayara Regina Munaro1

Ana Cristina Munaro2

Maria do Carmo Duarte Freitas3"

Na página 415

Onde se lia:

1 Pontifícia Universidade Católica do Paraná

Curitiba | Paraná | Brasil.

Contato: munaro.mayara@gmail.com

Orcid: https://orcid.org/0000-0002-5301-4946”

Leia-se

1Universidade de São Paulo. São Paulo, SP, Brasil. munaro.mayara@gmail.com, https://orcid.org/0000-0002-5301-4946

2Pontifícia Universidade Católica do Paraná, Curitiba - PR, Brasil. acmunaro@gmail.com; https://orcid.org/0000-0002-5973-0142

3Pontifícia Universidade Católica do Paraná, Curitiba - PR, Brasil. carmemk2@gmail.com; https://orcid.org/0000-0002-7046-6020”

Creative Commons License Este é um artigo publicado em acesso aberto (Open Access) sob a licença Creative Commons Attribution, que permite uso, distribuição e reprodução em qualquer meio, sem restrições desde que o trabalho original seja corretamente citado.