SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.28Agradecimento aos Revisores de Ciência & Educação, volume 27, 2021 índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Compartir


Ciência & Educação

versión impresa ISSN 1516-7313versión On-line ISSN 1980-850X

Ciência educ. vol.28  Bauru  2022  Epub 17-Nov-2022

https://doi.org/10.1590/1516-731320220038a 

Corrige el artículo: 10.1590/1516-731320210038

Errata

ERRATA


No artigo An investigative study on teachers' level of expertise on the triad science-pedagogy-technology: evaluating Chemistry classrooms during the pandemic, com número de DOI: 10.1590/1516-731320210038, publicado no periódico Ciência & Educação (Bauru), 28: e22038, na página 1:

Onde se lia:

Maria das Graças Cleophas Everton Bedin

Leia-se:

Everton Bedin

Maria das Graças Cleophas

Creative Commons License This is an Open Access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License, which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.