SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.44 issue4Behavior Change Theories: a New Medical Education Paradigm? author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Share


Revista Brasileira de Educação Médica

Print version ISSN 0100-5502On-line version ISSN 1981-5271

Rev. Bras. Educ. Med. vol.44 no.4 Rio de Janeiro  2020  Epub Oct 26, 2020

https://doi.org/10.1590/1981-5271v44.4-20190346.erratum 

This corrects the article: 10.1590/1981-5271v44.4-20190346.ing

ERRATA

ERRATA EM: Revista Brasileira de Educação Médica, volume 44, número 4


No artigo “Metodologias Ativas de Aprendizagem: Desafios dos Docentes de Duas Faculdades de Medicina do Rio Grande do Sul, Brasil”, com o número de DOI: 10.1590/1981-5271v44.4-20190346, publicado no periódico Revista Brasileira de Educação Médica, 44(44):e145,2020, na página 1:

Onde se lia:

“Bárbara Cristina”

Leia-se:

“Barbara Cristina Barreiros”

Creative Commons License This is an open-access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License