SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.44 número4Teorias de Mudança de Comportamento: um Novo Paradigma da Educação Médica? índice de autoresíndice de assuntospesquisa de artigos
Home Pagelista alfabética de periódicos  

Serviços Personalizados

Journal

Artigo

Compartilhar


Revista Brasileira de Educação Médica

versão impressa ISSN 0100-5502versão On-line ISSN 1981-5271

Rev. Bras. Educ. Med. vol.44 no.4 Rio de Janeiro  2020  Epub 26-Out-2020

https://doi.org/10.1590/1981-5271v44.4-20190346.erratum 

Errata

ERRATUM IN: Brazilian Journal of Medical Education, volume 44, issue 4


In the article “Active Learning Methodologies: Challenges for Professors of Two Medical Schools in Rio Grande do Sul, Brazil”, DOI: 10.1590/1981-5271v44.4-20190346.ing, published in the Brazilian Journal of Medical Education, 44 (44): e145, 2020, on the page 1:

Where it reads:

“Bárbara Cristina”

Should read:

“Bárbara Cristina Barreiros”

Creative Commons License This is an open-access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License