SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.46 issue2A strategy to assess the perception of teachers and students about teaching methodsERRATUM IN: Brazilian Journal of Medical Education, volume 46, issue 2 author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Share


Revista Brasileira de Educação Médica

Print version ISSN 0100-5502On-line version ISSN 1981-5271

Rev. Bras. Educ. Med. vol.46 no.2 Rio de Janeiro  2022  Epub May 24, 2022

https://doi.org/10.1590/1981-5271v46.2-20210405.errata 

This corrects the article: 10.1590/1981-5271v46.1-20210405

Errata

ERRATA EM: Revista Brasileira De Educação Médica, volume 46, número 1

ERRATUM IN: Brazilian Journal of Medical Education, volume 46, issue 1


No artigo “PrevTev: construção e validação de aplicativo móvel para orientações sobre tromboembolismo venoso”, publicado no periódico Revista Brasileira de Educação Médica, 46(1):e032, 2022, DOI: 10.1590/1981-5271v46.1-20210405:

Em sua primeira página, onde se lê:

Ângela Lima Peres1

Pedro Edson Lima Barros1

Considera-se:

Angela Lima Peres1

Pedro Edson Silva Barros1

Creative Commons License Este é um artigo publicado em acesso aberto sob uma licença Creative Commons