SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.25POSITION PAPER: GIVING MEANING TO TEACHERS’ DISCOURSES RELATED TO BIOLOGY KNOWLEDGE FROM FEMINIST EPISTEMOLOGIES - A CRITICAL PERSPECTIVE REGARDING THE SCIENTIFIC CONCEPT OF SEXAdendo author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Share


Ensaio Pesquisa em Educação em Ciências

Print version ISSN 1415-2150On-line version ISSN 1983-2117

Ens. Pesqui. Educ. Ciênc. vol.25  Belo Horizonte  2023  Epub June 10, 2023

https://doi.org/10.1590/1983-21172022240147 

This corrects the article: 10.1590/1983-211720182001025

Errata

Errata


No artigo: AS DISCIPLINAS CIENTÍFICAS DO ENSINO BÁSICO NA LEGISLAÇÃO EDUCACIONAL BRASILEIRA NOS ANOS DE 1960 E 1970. Ens. Pesqui. Educ. Ciênc. (Belo Horizonte), Belo Horizonte , v. 20, e9723, 2018. Available from <https://doi. org/10.1590/1983-211720182001025>, na página 1, 5ª linha,

Onde se lia o nome da autora:

YASSUKO HOUSOME

Leia-se:

YASSUKO HOSOUME

Creative Commons License Este é um artigo publicado em acesso aberto sob uma licença Creative Commons