Educ@ Team

 

Team

 
   

Scientific Comittee Coordination

Clarilza Prado de Sousa

Gisela Lobo Tartuce

Nelson Gimenes

Technical Coordination

Adélia Maria Mariano da Silva Ferreira

 

Libraryan

Ana Lúcia Ramos de Olim

Editorial Assistant

Gabriella Fernandes Rampinelli

Consulting Council

Alice Miriam Happ Botler, Universidade Federal de Pernambuco, Recife (PE), Brasil
https://orcid.org/0000-0001-5654-3248

Alice Ribeiro Casimiro Lopes, Universidade do Estado do Rio de Janeiro, Rio de Janeiro (RJ), Brasil
http://orcid.org/0000-0001-9943-9117

 

Eduardo Fleury Mortimer, Universidade Federal de Minas Gerais, Belo Horizonte (MG), Brasil
http://orcid.org/0000-0002-3025-121X

Elisangela Alves da Silva Scaff, Universidade Federal do Paraná, Curitiba (PR), Brasil
http://orcid.org/0000-0002-7682-0879

 

Eliza Bartolozzi Ferreira, Universidade Federal do Espírito Santo, Vitória (ES), Brasil
http://orcid.org/0000-0002-4100-9875

Elizabeth Macedo, Universidade do Estado do Rio de Janeiro, Rio de Janeiro (RJ), Brasil
https://orcid.org/0000-0003-4886-8709

Flávia Obino Corrêa Werle, Universidade do Vale do Rio dos Sinos, São Leopoldo (RS), Brasil
http://lattes.cnpq.br/8006653453139072

Jefferson Mainardes, Universidade Estadual de Ponta Grossa, Ponta Grossa (PR), Brasil
https://orcid.org/0000-0003-0401-8112

José Luís Bizelli, Universidade Estadual Paulista “Júlio de Mesquita Filho”, Araraquara (SP), Brasil
https://orcid.org/0000-0002-6634-1444

Luis Armando Gandin, Universidade Federal do Rio Grande do Sul, Porto Alegre (RS), Brasil
http://orcid.org/0000-0002-8219-2004

  Marcos Villela Pereira, Pontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sul, Porto Alegre (RS), Brasil
https://orcid.org/0000-0002-3977-5167

Advisory Scientific Comittee

Ângelo Ricardo de Souza, Universidade Federal do Paraná, Curitiba (PR), Brasil
http://orcid.org/0000-0002-0246-3207

Branca Jurema Ponce, Pontifícia Universidade Católica de São Paulo, São Paulo (SP), Brasil
http://lattes.cnpq.br/1902799132408964

Bruno Bontempi Júnior, Universidade de São Paulo, São Paulo (SP), Brasil
https://orcid.org/0000-0002-8524-2652

 

Celso Luiz Aparecido Conti, Universidade Federal de São Carlos, São Carlos (SP), Brasil
http://lattes.cnpq.br/6967887143687279

Cristiane Machado, Universidade Estadual de Campinas, Campinas (SP), Brasil
https://orcid.org/0000-0002-3522-4018

Eric Ferdinando Kanai Passone, Universidade Cidade de São Paulo, São Paulo (SP), Brasil
https://orcid.org/0000-0002-0305-6734

Graziela Zambão Abdian Maia, Universidade Estadual Paulista “Júlio de Mesquita Filho”, Marília (SP), Brasil
http://lattes.cnpq.br/8238963826956128

Laurinda Ramalho de Almeida, Pontifícia Universidade Católica de São Paulo, São Paulo (SP), Brasil
http://lattes.cnpq.br/5818071827799305

Pedro Laudinor Goergen, Universidade de Sorocaba, Sorocaba (SP), Brasil
http://lattes.cnpq.br/9363686801314028

Sérgio Dias Cirino, Universidade Federal de Minas Gerais, Belo Horizonte (MG), Brasil
https://orcid.org/0000-0002-5835-0068

 

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Educ@
Fundação Carlos Chagas
Av. Prof. Francisco Morato, 1565 - Jd. Guedala
05513-900 São Paulo (SP) Brasil
Tel.: +55 11 3723-3082

educ@fcc.org.br