SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.24ARTICLE-OPINION - SCIENTIFIC BUILDINGS IN TERRITORIES OF TRADITIONAL PEOPLES: RECIPES FOR SCIENCE EDUCATIONERRATA author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Share


Ensaio Pesquisa em Educação em Ciências

Print version ISSN 1415-2150On-line version ISSN 1983-2117

Ens. Pesqui. Educ. Ciênc. vol.24  Belo Horizonte  2022  Epub Jan 10, 2021

https://doi.org/10.1590/1983-21172021230127er 

This corrects the article: 10.1590/1983-21172021230126

Errata

ERRATA


No artigo: ESTUDOS DE PERCEPÇÃO E EDUCAÇÃO AMBIENTAL: UM ENFOQUE FENOMENOLÓGICO. Ens. Pesqui. Educ. Ciênc. (Belo Horizonte), Belo Horizonte , v. 23, 2021. Available from <http://dx.doi.org/10.1590/1983-21172021230127>, na página 2, no título do ABSTRACT,

Onde se lê: SOCIAL TECHNOLOGY IN THE PROGRAMMING OF A CRITICAL-TRANSFORMATIVE CURRICULUM IN SCIENCE EDUCATION.

Leia-se: ENVIRONMENTAL PERCEPTION AND ENVIRONMENTAL EDUCATION STUDIES: A PHENOMENOLOGICAL APPROACH.

Creative Commons License Este é um artigo publicado em acesso aberto sob uma licença Creative Commons