Editorial |
| |
| · Editorial
|
| |
Artigos |
| |
| · Comunicações: apontamentos sobre sua história Paiva, José Maria de
|
| |
| · Twenty years of Revista Comunicações (Journal of Communications): a course to stimulate the dissemination of research in the field of Education and Human Sciences Oliveira, Cleiton de; Monteiro, Maria Inês Bacellar; Cunha, Renata Cristina Oliveira Barrichelo; Aguiar, Thiago Borges de
|
| |
Dossiê Homenagem ao Professor Elias Boaventura |
| |
| · Biografia do prof. Dr. Elias Boaventura Zein, Sylvana
|
| |
| · Entrevista com o prof. Elias Boaventura Pucci, Bruno; Romero, Júlio
|
| |
| · Coisas que os metodistas diziam na década de 1920 Boaventura, Elias
|
| |
| · Vinte anos do Documento Diretrizes para a Educação na Igreja Metodista (um enfoque Unimepiano) Boaventura, Elias
|
| |
| · Elias Boaventura: on two texts and many teachings Padilha, Anna Maria Lunardi
|
| |
| · The art of denunciation and announcement in Paulo Freire and Elias Boaventura’s chronicles Lazier, Josué Adam
|
| |
| · A Dialectic conception of history and life: Boaventura in a Gramscian view Mesquida, Peri
|
| |
Artigos de Demanda Espontânea |
| |
| · Extension of school permanence time: Lula’s government proposals Czernisz, Eliane Cleide da Silva; Pio, Camila Aparecida
|
| |
| · Demands in dispute in the construction of curricular texts: discursive ambivalences in policies of the state of Pará (2007/2010) Barreto, Edna Abreu
|
| |
| · The writing senses in initial teacher training Chaluh, Laura Noemi; Torrezan, Hayla Emanuell e
|
| |
| · When we prefer “intuition” to “deducing”. How to become a Nietzsche reader Hardt, Lúcia Schneider; Botelho, Danilo José Scalla
|
| |
| · The Ockhamista heritage - a reading pathway to understand the Protestant Reformation Oliveira, Fábio Falcão
|
| |