|
- Adolfo Agundez Rodriguez, Universidad de Sherbrooke, Quebec, Canadá
- Arie Kizel, Dept. Of Learning, Instruction and Teacher Education Faculty of Education University of Haifa Israel, Israel
- Barbara Weber, University of British Columbia, Canadá
- Beatriz Fabiana Olarieta, Universidade do Estado do Rio de Janeiro, Brasil
- César Donizetti Leite, Universidade Estadual Paulista “Júlio de Mesquita Filho”, Brasil
- Claire Cassidy, University of Strathclyde, Glasgow, Reino Unido
- Darryl Matthew De Marzio, University of Scranton, Estados Unidos da América do Norte
- Diego Antonio Pineda, Universidad Javeriana, Colômbia
- Eva Marsal, Pädagogische Hochschule Karlsruhe, Alemanha
- Felix Garcia Moriyon, Universidad Autónoma de Madrid, España
- Gilbert Burgh, The University of Queensland, Austrália
- Giuseppe Ferraro, Università Federico II di Napoli, Itália
- Gustavo Fischman, University of Arizona, Estados Unidos da América do Norte
- Hannu Kalervo Juuso, University of Oulu, Finlândia
- Jan Masschelein, Laboratorium voor Educatie en samenleving. Katholieke Universiteit Leuven
- Joanna Haynes, University of Plymouth, United Kingdom
- Juliana Merçon, Universidad Veracruzana, México
- Karin Murris, University of the Witwatersrand, Africa do Sul
- Magda Costa Carvalho, Universidade dos Açores, Portugal
- Marcos Antonio Lorieri, Universidade Nove de Julho, Brasil
- María Elena Madrid, Universidad Pedagógica Nacional, México
- Marina Santi, Università degli Studi di Padova, Itália
- Maughn Rollins Gregory, Montclair State University, Estados Unidos da América do Norte
- Maura Striano, Università Federico II di Napoli, Itália
- Maximiliano Durán, Universidade do Estado do Rio de Janeiro, Brasil
- Michel Tozzi, Université Montpellier 3, França
- Nadia Stoyanova Kennedy, SUNY Stony Brook University, Estados Unidos da América do Norte
- Nicolas Go, Université de Provence, França
- Olga Grau, Universidad de Chile, Chile
- Paula Ramos de Oliveira, Universidade Estadual Paulista, Brasil
- Pavel Lushyn, Kirovograd State Pedagogical University, Ucrânia
- Pedro Pagni, Universidade Estadual Paulista, Brasil
- Sérgio Augusto Sardi, Pontificia Universidade Católica do Rio Grande do Sul, Brasil
- Simone Thornton, The University of Queensland, Australia
- Susan T. Gardner, Capilano University The Vancouver Institute of Philosophy for Children, Canadá
|
|